Mirhas33 Bende 6. Haftadayım kalp atışını 2 gün önce duyduk çok şükür . Kramplar ve ağrılar devam ediyor. Hatta hafif lekelenmem vardı fitil ve iğne kullanıyorum onun için . Ama kalp atışı için 8. Haftada bile duyanlar var canını sıkma inşallah sağlıkla dünyaya gelirler :)