Zbsbzc1 2 adım atsam nefes nefese kalıyorum. 33+1 🙋🏼♀️
Azra8Engin bende 😀
Zbsbzc1 bebiş artık diyaframa baskı yapıyor , aşağıya indikçe nefesleriniz de rahatlar
Deletedmom_88 benım asagıda valla epeydir on dakıkada bir tuvalet 😒