Rojdademirkol zayıf hamile kaldım toplamda 3 kilo almıştım 27. Haftamda. Bebeğin suyu bir tık fazla diye yükleme yapalım dedi doktorum ki ihtimal vermedik tedbir için yaptırdık. Ve sonuç gebelik şekerim var, açlık düşük tokluk çok yüksek çıktı. Normal ölçümlerde açlık tokluk hep düşüktü hiç sınırı geçmedim. Yükleme yapmasam bilemezdim şeker olduğunu. Bence bir şüphe de varsa kesin yapılmalı