Mjgnfdn Aysegul1805 geldim nst ye aldılar açılmam 1.5 2 cm oda ilk doğumdan kalan diyorlar aktif sancım yok cok düşük çıkıyor arada kafa daha yukarda. Kanamayı takip edip cok değilse eve göndercekler. Evim yakın zaten
Ceylankocak Mjgnfdn evet geldim cnm yoğun suyum geliyor benimde 4 5 santim açılmam var ara ara sancilarim gelior
Mjgnfdn Kanamam cok azaldı eve gönderdiler geri dinlenmem için.. suyum sancım gelirse gidicem gerii..
Ceylankocak Ben çok şükür doğurdum 10.57 de dünyaya geldi kızım Rabbım sizinde yardımcınız olsun insallah darısı basiniza🥰
Mjgnfdn Minigiim-vebenn52 nişanım yoğun geliyormuş kanamam durdu şimdi en son mukuslu geldi bi saattir fln yok