Mjgnfdn Kızlar azönce oğlum uyandırdı bi tuvalete gireyim dedim kanamam gelmiş. Hemen başlarmı ki sancılar? Oğlumu uykusundan kaldırmak istemiyorum
mavikalpvemavikalp Mjgnfdn sancılarınızın sıklaşınca gidin bence Evde çekin sancıyı Duş alın bi yemek yiyin öyle gidin
Moonfaced Mjgnfdn kanamadan bemen sonra başlamayadabilir nişanı gelip sancısı günler sonra gelende var bence bekleyin evde çekin sancınızı
Faide2147 Mjgnfdn benimde bi kaç gün önce nişanım geldi ama hala bekliyorum sancılarım düzensiz yalancı sancılar malesef 😕
Mjgnfdn Dodomom sancıyı beklemek istiyorum da ilk oğlumdada ağrı eşiğim yüksekti sancıları hissetmiyordum. Kanama olunca korktum bi
Dodomom Mjgnfdn bence acile gidin açılma yoksa eve gelin bekleyin. Yoksa alttan muayene ede ede insani mahv ederler
Mjgnfdn Faide2147 benm kanamam var kanama olduğundan endişelendim. Yoksa sancıları bekleyip gitmek istiyorum
Minigiim-vebenn52 Beklemeyin hastaneye gidin tabiki sonuçta su gelmemiş kanamanız olmuş neye bağlı bir kanama bilmiyoruz bekleyip riske atmayın bence zaten açılma sancı yoksa eve yollar su gelmediği için
Mjgnfdn Minigiim-vebenn52 evet kanama olunca riske atmak istemiyorum.. küçük oğlum var onun uykusunu bölmek istemedim sadece ama bölcez bu gidişle
Mjgnfdn Cennet-polat hala geliyor kanama. Ped koydum pede gelmiyor ama sık tuvalete gidiyorum peçete kanlı baya
Aysegul1805 Mjgnfdn durdu mu kanamanız? Doktor sıkı sıkı tembihliyor su ve kanama gelirse hemen gelin diye evde vakit kaybetmeyin sağlıkla gelsin inşallah
Mjgnfdn Aysegul1805 geldim nst ye aldılar açılmam 1.5 2 cm oda ilk doğumdan kalan diyorlar aktif sancım yok cok düşük çıkıyor arada kafa daha yukarda. Kanamayı takip edip cok değilse eve göndercekler. Evim yakın zaten