Yetilk çok zor bi süreç ama bi o kadarda heyecanlı 😊 hiç moralini bozma hep yüksek tut kendini canım bende tüp bebekten hamileyim şuan rabbim sorunsuz sağlıklı sıhhatli hayırlı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim isteyenlerin ve hakedenlerin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻