Rabbim herkesin emeğine karşılık hayırlı haberler versin, şuan anne baba olmak için bu süreci yaşayan kim varsa hayırla sonuçlansın inşallah ❤️ arkadaşlar bu sürece ben gecen sene Mart ayında başladım ve Allahın izni ile Ekim ayında hayırlı sonuc aldık. Benim tedavime başlarken 10 kutu gonal f, 5 kutu cetrotide aldırdı doktorum. Fakat dozlar düşük olduğu için bir iğneyi 2-3 kez kullandım ve elimde hiç açılmamış 6 kutu gonal f, 2 kutu cetrotide kaldı. biliyorsunuz bunlar çok pahalı ilaçlar ziyan olup gitmelerine içim ek vermiyor. Bana ailem ilaçları bir süre daha tutmayı tavisye etti ne olur ne olmaz, belki tekrar ihtiyaç olur diye. Ama çok şükür riskli zamanları atlattık. Bende bu mübarek aylarda gerçekten ihtiyacı olan bir dostumuza bu ilaçları vermek isterim. benimle iletişime geçebilirsiniz. herşey gönlünüzce olsun inşallah ☺️