Zynbclp benim 3 gün geçmişti kan verdim 28.9çıkmıştı ama doktor yeni bi gebelik 2 gün sonra tekrar gel dedi ertesi gün sabah lavobaya gittim kan pıhtısı geldi doktora gittim düşük dedi tam belli olmadığı için kimyasal gebelikte olabilir demişti😔ama seninki inşallah geç döllenmedir 🙏