Temmuzmucizesi26 Galya15 bende hamile değilken o tozdan çok kullandım ama hiç bi işe yaramadı tek çözüm su içmek gerçekten günde 4 5 içtiğimi biliyorum anca sökmüştüm enfeksiyonu şu anda ağrım yok normal akıntı var ama buna da doktor normal diyor
Temmuzmucizesi26 yeni-annelik evet bende okudum bebeğe felan geçen varmış inşallah öyle bir şey yaşamayız bol bol su içelim bence en etkili o
yeni-annelik Temmuzmucizesi26 evet inşallah yaşamayız Rabbim herkese hayırlısını nasip etsin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
asya2425 38.3 üm idrar yolları enfeksiyonu bende de var ama doktor erken doğuma neden olmaz dedi kan enfeksiyonu nedenmolır dedi
Pamuk Liyamm1 Böyle kötü örnekleri görmek bir açıdan çok güzel tabi üzücü ama. En azından bilinclendin.Burada okuyorum enfeksiyon olanlara dut suyu iç falan diyorlar çok üzülüyorum.Keske herkes bilinclense.
Pamuk Galya15 Doktorların yaptığı en büyük hata tahlile bakıp sende enfeksiyon yok demesi yada toz verip göndermesi demişti doktorum. Vajinal emfeksiyonunuz olabilir ve bu tahlilde çıkmaz.Vajinal muayene sırasında belli olur.
yeni-annelik Pamuk ben bu enfeksiyon için kadın doğum doktoruna mı gitmeliyim yoksa ürolojiye falan mı randevu almam gerekiyor
Pamuk yeni-annelik Benim doktorum artık beni aşar diyip enfeksiyon hastalıklarına gönderdi.Orada verilenler daha iyi gelmişti.
Pamuk yeni-annelik Birde akintin değişikse vajinal baktir.Maalesef vajinal enfeksiyon tahlil de çıkmıyor.Ben birgun kontrole gittim serklajliyim diye doktor alttan baktı akıntı bile yoktu.O aleti bir çıkardı su gibi enfeksiyon geldi şok olmuştuk.
yeni-annelik Pamuk bazen beyaz bazen sarı oluyor akıntım bazende su gibi yani bariz var belli kokulu oluyor bu arada bende mantarda var hamile olmadan önce çok baktırıyordum benimde vajinal muayenemde size olan oluyordu kesin şimdide öyle
Pamuk yeni-annelik Akıntı normal ama kokulu olması sıkıntı.Bende de mantar oldu.Her hafta 1 adet gyno lomexin kullandım geçti.Madem evveliyatta böyle sorun var vajinal baktırın
yeni-annelik Liyamm1 enfeksiyon için kadın doğuma değilde ürolojiye mi gitmek gerekiyor ona göre bende öyle yapayım
Liyamm1 yeni-annelik beni ilk takip eden ebe önerdi sonrada 1 jinekolog a gittim oda gerek olmadigini soledi ama iyki gitmisim tavsiye ederim bana her 10 gün ilaç kullanmami istedi ole yapaçagim insAllah 🙏🏻
Pamuk yeni-annelik Devlete gittim canim.Zaten enfeksiyon hastalıkları yoğun bir bölüm değil şuan bile baksan vardır sıra.
yeni-annelik Pamuk devlete baktım şimdi varmış bir doktorda erken saate mi almam daha iyi olur yoksa öğlende gidebilir miyim sizce randevuyu kaç gibi almak daha iyi olur test falan isterse diye
Pamuk yeni-annelik Ben uykudan kalkamadigim için hem de tahlil vermek için 11 e falan alıyordum,öğleden sonra çıkıyordu.
Temmuzmucizesi26 Galya15 yaa işte ondan dolayı artıyor olabilir kendinizi daha da zorlayın bebeğiniz için
Pamuk Galya15 Eşiniz ne alaka tartışıyor ki tövbe estağfurullah.Allah korusun ilerlese bisey olsa çok mu iyi olacak.
yeni-annelik Pamuk bende o saatlere alayım o zaman Allah razı olsun sağolun cevapladığınız için 10:30 a aldım öğlene kadar beklemem mi gerekir doktorun ilaç verebilmesi için devlette çıkar mı hemen sonuç
Pamuk yeni-annelik Senden de Allah razı olsun.Devlette öğleden önce verilen sonuçlar öğleden sonra çıkıyor.Ve bu tahliller için aç olmana gerek yok canim.