_Tazeanne 2 gün yattım serumla damardan antibiyotikle biraz düşürülünce çıktım hem idrar hem kandaki enfeksiyon vardı haftamda küçüktü 30.haftada
Pamuk yeni-annelik Canim hem idrar tahlili hem idrar kültürü yapmasını söyle.Akinti gebelikten olabilir.
yeni-annelik Pamuk çok teşekkür ederim söyleyeceğim yaptırmak istiyorum çok geçmesi için düzgün ilaç verir hem belki randevum 15:20 de bu testler açlık tokluk farkettirir mi yada sabah erken mi vermek gerekiyor illa
Haticeburak06 Pamuk merhaba ben 29+3 haftalığım hanileliğim boyuncq 5 kez enfeksiyon geçirdim şuandada var ilaç kullanıyorum Dünden beri bebek çok kasılıyor korkuyorum ama şuan daha iyi gibi Belirtileriniz neydi acaba doğumdan önce
Pamuk Haticeburak06 Merhaba 2 gun boyunca yarım saatte bir gelen kasılma ve sancı vardı nstye girdim hicbisey cikmadi.2 günün sonunda gece suyum gelmeye başladı. Tedavinizi aksatmayin bisey olmaz.
Liyamm1 Pamuk Bende her ay idrar efeksyon yapiyorum doktorum erken dogum olabilir dedi o yuzden her 10 gün ilaç kullaniyorum bebege gitmesin diye efeksyon son aylar tehlikeli oldugunu solediler 🙏🏻
Pamuk Liyamm1 Evet malesef öyle.Doktorunuz çok iyiymiş gerçekten.Burada okuyorum hayretler içinde kalıyorum.
Liyamm1 Pamuk urolog a gittim yoksa dogum dr bana gitme dedi .. Bir yerden okudum biri cocugunu kaybetti 8-9 ayda efeksyon dan dolayi.. Allah korusun çok korktum 🙏🏻 Bide bazileri ilaç kullanmiyor aslinda daha tehlikeli kullanmamak 🙁
Pamuk yeni-annelik Birde akintin değişikse vajinal baktir.Maalesef vajinal enfeksiyon tahlil de çıkmıyor.Ben birgun kontrole gittim serklajliyim diye doktor alttan baktı akıntı bile yoktu.O aleti bir çıkardı su gibi enfeksiyon geldi şok olmuştuk.
Pamuk Liyamm1 Böyle kötü örnekleri görmek bir açıdan çok güzel tabi üzücü ama. En azından bilinclendin.Burada okuyorum enfeksiyon olanlara dut suyu iç falan diyorlar çok üzülüyorum.Keske herkes bilinclense.
yeni-annelik Liyamm1 enfeksiyon için kadın doğuma değilde ürolojiye mi gitmek gerekiyor ona göre bende öyle yapayım
Temmuzmucizesi26 Kubrademirel 33 olduk ama benim yaklaşık 17 18 haftalardan beri oluyor akıntım doktorum yeşil sarı olup kokulu olmadığı sürece sıkıntı yok dedi
Temmuzmucizesi26 yeni-annelik bende gün içerisinde çok fazla iç çamaşırı değiştiriyorum. Bol bol su içiyorum. Herhangi bi ilaç kullanmadım. Hareket ettikçe akıntım daha da artıyor. Doktorum yeşil ya da sarı olmadığı sürece sıkıntı değil dedi o yüzden bende akışına bıraktım
yeni-annelik Temmuzmucizesi26 sırf bu yüzden erken doğum yapan anneler varmış burda gördüm okudum çok korkuyorum o yüzden öyle bir şeyi yaşamak istemem açıkçası o yüzden ne test varsa yaptırıp başından önüne geçmek istiyorum
Temmuzmucizesi26 Galya15 ağır enfeksiyon belirtisi olabilir doktora gittiniz mi acaba ? Doktorum bana istiyorsan fitil verebilirim dedi ama ben suyla hallederim diye istemedim ilerlemediği için. Ama benimde günlük düzenli oluyor maalesef
Pamuk Galya15 Doktorların yaptığı en büyük hata tahlile bakıp sende enfeksiyon yok demesi yada toz verip göndermesi demişti doktorum. Vajinal emfeksiyonunuz olabilir ve bu tahlilde çıkmaz.Vajinal muayene sırasında belli olur.
Galya15 Temmuzmucizesi26 suya atılan tozdan kullanmıştım daha önce söyledim bir şey demedi özeldeki Dr biraz ilgisiz takmayan biri devlete randevu aldım bakalım
Temmuzmucizesi26 Galya15 bende hamile değilken o tozdan çok kullandım ama hiç bi işe yaramadı tek çözüm su içmek gerçekten günde 4 5 içtiğimi biliyorum anca sökmüştüm enfeksiyonu şu anda ağrım yok normal akıntı var ama buna da doktor normal diyor
Temmuzmucizesi26 yeni-annelik evet bende okudum bebeğe felan geçen varmış inşallah öyle bir şey yaşamayız bol bol su içelim bence en etkili o