Aminealeyna Haticeburak06 svet canım bendede idrar yolu enfwksiyonu var hatta kasışma kaynaklı nstye girdim yalancı kasılnalar başlamış dedi doktorum. Magnezyum kullanıyormusun
Haticeburak06 Aminealeyna ya bende hastaneye gitmek istiyorum sancım var gibi hissediyorum bebek hala çok hareketli durmuyor Evet magnezyum kullanmaya başladım vajina ağrımdan dolayı 2 gün önce başladım
mltmtrkl Haftam 🥲 Hamileliği çok seviyorum ama bebeğimi de kucağımda istiyorum ama karnımda da kalsın istiyorum oy oy sağlıkla gelsinler 😍❤️
Rezan_korkmaz mltmtrkl aynı sorun bende de var😄 bir an önce doğsun istiyorum karnım da daha güvende kalsın diyorum ah ah bu annelik ne kadar kutsal birşey 🥹🥹🥹🫶🏻