Adnlina06 gerçekten zor bizim de eşimin ailesi Murat koymamizi çok istediler ama 10 sene sonra olmuş bebek için onların istemesinden çok benim ne istedigimdi kimseye yaranamazsın sonuçta ilerde çocuğum sorduğunda ismimi kim koydu dediğinde ben demek istiyorum o bu şu yerine.