Kızlar merhaba ben 26+ 5 haftalığım isme bi türlü karar veremedik eşim “ Aybars “ istiyor bnde kuranda geçen bir isim olsun istiyorum “Eymen Aras” olsun istiyorum bugün kararsızlığımızdan kura çektik dört kere Aybars çıktı sizce Aybars ismi güzel mi yada Aybars ismi verenleriniz var mı çok kararsızım fikirlerinize ihtiyacım var 🙏