Ya biz 34+3 üz şu an normalde kıpır kıpır aşırı hareketli olan bebek, tekmeleri dışardan bariz görülen bebek 4-5 gündür çok az ve pasif hareket ediyor. Yani her yemekten sonra ediyor, sese de tepki veriyor ama hareketleri çok zayıf yemek yedikten sonra resmen 10 dk boyunca dans ederdi şu an bir tekme atıp bırakıyor. Veya babasının sesini duyunca kıpır kıpır olurdu şu an bir dokunup çekiyor o kadar. Yeri kalmadığı için olabilir mi? Zırt pırt doktora gitmek istemem sizce normal mi ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum. Bu haftaiçi kontrolümüz var beklemeli miyim yoksa yarın gideyim mi sizce? Yaşayan oldu mu bu durumu?