Rkyaras Hknilknr evet girdim orda öğrendim erkek olduğunu ama değişir mi diye tereddütlerim de YOk değil Doğumda bile değişen hikayeleri okuyunca
zuleyhakoc fatmayildiz fatmayildiz iyi canm bende dün gittim 13 haftam doktor %99 kız dedi baya emin konuştu ama değişen de çok oluyo bilemiyorum artık
Krispiim16 3 ayrı doktor erkek diğip 16 haftada kızımız olucağını öğrendik sanırım bizdeki yanılma kimse de olmamıştır :) pipisi bile görmüştü doktor 😂😂
Hknilknr Rkyaras ya bende cuma günü ayrıntılı ya girecem 20 haftalik olucaz o zamn gecen ay 16 haftalikken gittim kiz çıkıntı göremiyorum dedi %90 senin yorumu okuyunca bende sasirrim bende de oyle olur mu diye :D
Gebeyimm fatmayildiz cinsiyet değişmez sadece doktorun yanılma payı herzaman vardır baştan kız olup sonradan erkeğe dönüşmez yani doktor yanılabilir yanılma payım var der zaten hayırlısı olsun sağlıkla gelsin bebeğiniz