fatmayildiz valla bnde 17+5 haftaligim geçen gün doktorum banada kız dedi %90 degisrmi dedim sanmiyorum dedi ama bizimki sırtı hafif dönük yan yatıyordu uyuyordu zor bela uyandirdik zaten...doktor kordonundan kız olduğunu söyledi 1 ay sonra randevum var 20 hafta olmus olucam ınsallah degismez