svmeybgl içeriği zaten yazıyor ki arkasında 😊 benim ebem almanyada weleda diye bir marka var onu önermişti. bi kaç anne olmuş arkadaşlarıma da sordum onlarda hep onu önerdiler yeni doğmuş bebek için. aradan 2-3 ay geçince bübchen kullanılabilir tabi ama ilk doğduktlarında cildleri çok hassas oluyor🤷🏽♀️ weleda burda kimyasal madde içermeyen doğal bir marka diye bilinir