OgretmenEva Bebek bakım ürünlerinden hangisini tercih ettiniz hanımlar? Seçenekleri ikiye indirdik ama hangisini alsak karar veremedik? Bir de set mi mantıklı tek tek almak mı?
Duyguguc OgretmenEva ikiside doğal ürün kategorisinde iyi marka,set olarakta alabilirsin iki markadan karışık olarakta
sonsuzmasalim Duyguguc reinamm OgretmenEva kizlar bübchen alman markasi ben almanyads yasiyorum burda dogal ürün denmiyor ona. icinde cok kimyasal madde var o yüzden sizin öyle demenize sasirdim suan🤔 burda ebeler tavsiye etmiyor bübchen‘i mesela. diger markayi tanimiyorum ama burda yok cünkü😇
OgretmenEva sonsuzmasalim ben de çok şaşırdım şu anda yazdıklarınıza 😱 içerik değişmiyorsa nedir bu farklı açıklamaların sebebi merak ettim 🤦🏻♀️
reinamm sonsuzmasalim 😱 burda da doğal diyolar. İçeriği araştırılmış https://www.instagram.com/p/Bpgum7xDCgL/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=15cqkm95bdsmp bak
sonsuzmasalim OgretmenEva bilmiyorum cidden yani türkiyede ayri mi üretiliyor farkli seyler mi kullaniliyor bilmiyorum ama burdakilerinde cok kimyasal madde var ve yeni dogmus bebeklere önermiyorlar anca cocuk yasta olanlarda kullanilir diyorlar🤷🏽♀️
svmeybgl sonsuzmasalim içeriğini öğrenebilir misiniz ebelerinizden? Almanya da yaşayan kuzenlerim bebeklerine kullanıyordu
sonsuzmasalim reinamm yorumlara bakarsaniz orda göreceksinizdir alanlarin cogu icinde yinede kimyasal madde gördüklerini ve pisman oldugunu yazmislar 🤔
Mrverh OgretmenEva instgram da mühendisinoğlu die bi sayfa var orda biçok ürünün içeriğini araştırıp paylaşıyor takip etmenizi tavsiye ederim size yardımcı olacaktır herşeyi çok açıklayıcı 😊
Yavrusuveannesi OgretmenEva ben bübchen aldım şampuan olarak set almak çok gereksiz losyondur yağdır filan gerçek görmedim pişik kremi de desitin mor aldım , intagramda mühendisioğlundan araştırarak
Gmzaczngr Araştırdığınız sayfa (muhendisinoglu) sampuanda sadece hassas ciltler için olanını incelemiş ve bübchen de çok fazla çeşit olduğunu diğer ürünlerin içeriklerinin farklı olduğunu belirtmiş. Bende kararsız kalmıştım fiyat farkı da pek yok ama nedense mustelaya daha çok içim ısındı 😊 bübchenin de pişik kremini alacağım.
Selim_Alparslan OgretmenEva bübchen aldım çok güzel . 👍 kuzenim güneşten yanmıştı pişik kremini denedim süper 5 dakikaya kalmaz geçti