Canım merhaba bende de hiç bişi yokken 31+5 te gece başlayan adet sancısı gibi bi ağrı oluştu. Ogün anneme yürümüştüm birde evim 5. Katta merdivende inip çıkınca tetiklendi belkide. Normalde ağrım olursa yatınca geçiyordu bunda gece boyu hatta uyandığımmda süren bel ağrısı ve adet sancısı geçmedi doktoruma söyleyince çağırdı bebekler iyidi açılmam yoktu ama nst de sancım çıktı serum ve nidilat verdiler şimdi günde 3 tane nidilat kullanıyorum ve magnezyum. Doktor açılman yok bebekler doğum stresinde değiller oyüzden 36-37 leri görürüz ilacı kullan bol su tüket dinlen dedi