Bugün kontrolüm vardı ilk nst yapıldı baya düzenli ve şiddetli sancılarım çıktı ama doğru düzgün bir şey hissetmiyorum suyumda fazlaymış. Öğleden beri hastanedeyim serum takılıyor ilaçlar sürekli sancı kontrolü yapılıyor. Bu durumu yaşayıp kontrol altına alınan var mı. Sabaha kadar düzelmezse doktorum daha uzun yatış yapacağını söyledi bu haftaya kadar hep sakindim ama bu kadar sancı çıkınca panikledim