ayanarta1 oruç tutmuyorum ki tutamamda. Benim açlıkta şekerim düşüyor toklukta yüksek çıkmasın diye az az sık beleniyorum ve karbonhidrat tüketmiyorum (günlük iki dilim wasa yiyorum). Bir porsiyon Meyve hariç. Tokluk ölçümlerimde 100 u geçmedi daha. Ama tüm öğünlerde yoğurt süt kefir bademden birini mutlaka tüketiyorum. Çok güzel dengeliyor.