ayanarta1 tam buğdaylı ekmek yediğimde benim 144-145 oluyor. Beyaz ekmek pirinç tatlı gibi şeyler yiyorsanız 150 çıkması normal. Ben tam buğday ekmeği kestim yesemde bi kibrit kutusu peynir kadar yiyorum yoksa çıkarıyor şekerimi. Yoğurt güzel dengeliyor. Yoğurtlu ürünler yemeye çalışıyorum.
Bugün iftarımı açtıktan sonra 1.saat:100 ölçtüm. 2.saati ölçmedim düşün geldiği için. Çayın yanında küçük bi kase muhallebi yedim 1.saatte:93 çıktı.
Böyle böyle dengelemeye çalışıyorum. Ne yediğimde çıkarıyorsa onu yemiyorum. Yada şekerim düşük ise tatlımı belli ölçüde tüketiyorum. 140a yakınsa şekerim tatlıyı canım istedği için bi kaşık alıp bırakıyorum.
Hamurişi hiç yok.makarna. Pirinç pilavı hiç yemiyorum.