Ebrarabla_06 merhabalar , farklı haftalarda bir kaç ultrason gönderdim size. Her defasında erkek dediniz. Doktor 13.haftada erkeğe benziyor dedi , 16.haftada kesin erkek dedi. Yani eğer doktorum da yanılmıyorsa hayırlsıı ile erkek olacak dediğiniz gibi 🙏🏼🥰 inşallah bebeklerimiz sağlıkla huzurla mutlulukla gelir 😇