Evet arkadaşlar cinsiyet için attığınız resimlere eğer bir istediğiniz bir yorum varsa onu yapayım çünkü isteği cinsiyeti olmayan arkadaşlar üzülüyor ve buna ben de çok üzülüyorum Bugün çok üzgün hissediyorum kendimi Ben her zaman da şunu söylüyorum ve yine diyorum ben ve doktor değilim sadece tahmin yapıyorum kendi kızımın duruşuna göre önce başladım sonradan daha çok yaptığımda çok geri dönüş alıyorum çok geri dönüş aldım biliyorum diye ve ben çok iyi biliyorum demiyorum Evet sadece ben bir tahmin ediyorum burada söylemlerin çoğunluğuna göre zaten cinsiyet 2 seçenektir ya kız ya erkektir Evet Kızlar ben sadece pozisyonuna kafa yapısını keseye kesenin şekline göre yapıyorum şunu da söyleyeyim bazı bebeklerin pozisyonu değişebiliyor kafa yapıları değişebiliyor benim kızımın duruşu bana göre 13 haftada erkek bebekti ama şimdi 20 haftada doktora gittiğimde bildiğiniz kız bebekti Onun için arkadaşlar Rabbim hepinizin gönlünden geçen nasip etsin