myavocado Gamze0408 trendyolda hamielelr icin meyve var, iki üç tane oluyor baya da pahalı ama başka yerde bulamazsanız bir bakın. Aklıma başka bulunabilecek bir yer gelmedi.
myavocado ngksu çağlaya çok az kaldı, badem ağaçları iki haftadır hep çiçekli hatta şu an pahalıdır ama bulunur bile. Az daha sabredersiniz pazara filan gelir iki haftaya.
Mommmmy ngksu İzmir’de Çağla mevsimi geçmek üzere 😬 ben üç haftadır tıka basa yiyorum bu hafta kartlaşmaya başladı hafiften erik çıkması yakındır .
Mommmmy Gizem9688 ay izmirin neresindensiniz? Ben üç haftadır yiyorum 280₺ ile başladım geçen gün 150’ye aldım . Hafif kartlaşmaya bile başladı erikler haftaya 100’e düşer
Gizem9688 Mommmmy balcovadayız biz.. belki buranin fiyatlari uçuktur. Normal. Pazarda fiyat sormadim da daha dün inciraltina yürüyüşe gittiğimizde orda arabalardaki seyyar saticilar kilosu 400 diyolardı.
Esrasnyz23 Ben de kaç aydır erik canım çekiyor rüyalarım da ağaçlarda erikler görüyorum yiyemiyorum bir türlü bugün markette erikli el sabunu buldum çok güzel kokuyor diye aldım bir an önce çıksa da yesek artık
Limonlukekkk Gamze0408 yarın edremite köye gideceğiz kaynanamın bahçesinde erikler olmışsa sana göndereyim
Hayat31 Ben kışın hissettim hamile kalacağımı,buzluğa koydum meyvelerden,iyi ki de koymuşum işime yaradı. Keşke komşularım olsaydınız gelin beraber yiyelim derdim ☺️
esraelt Normalde aklımda yoktu şimdi sizin yüzünüzden canım çekmeye başladı 😄 şaka şaka. Benim canım bir şey istediğinde bulamayacagim bir şeyse ya da yapmaya usendigim bir şeyse benzer bir şey yiyorum. Mesela canım erik cekseydi bulamasaydim havuca bol limon sıkar yerdim bir nebze rahatlatabilir
Mesen Gamze0408 artık manavlarda marketlerde bulunuyor çıkmış bilginiz olsun 7/24 açık manav bulursanız eğer onda yoksa bile yönlendirme yapabilir.
Ferahh_54 Bende yesil erige aseriyorum bulamiyorum birde avusturyada yasiyorum isim daha zor türk marketlere sordum mayisda anca gelir dediler hal aradilar siparis icin seslerini duydum telefondakiler bile birbirlerine suan erigin fiyati kac para sen biliyormusun demeler..internette 3-5 tane erik icin avusturyaya getirmeleri oraya göre 5000 tl civari yaziyor saka gibi..bir ay önce görümcem iki haftaligina kaynanamin yanina Türkiyeye gitmisti gitmisken bakmis bulamamis birde bana telefonda diyorki simdi yesil erik olcak tuz bascan mhmm ooo demesi zaten biliyor canim istiyor birde gülerek kusura bakma demisti ayri sinir etti beni 🙄
SrpYlmz Gamze0408 off sorma o dert bendede var manavda iki tanesi 250 idi almadım trenyolda da çok pahalli şuan benliyorum başka ekşi şeyler yiyorm