Gamze0408 Kizlar canim yesil erik cekiyor bayadir artik canima tak etti ya nerden bulabilirim cok canim cekiyor
Hamisbayan Gamze0408 yavaş yavaş çıkar migrosta manavlarda mardinde oturuyorum benim manava gelecekmiş pazartesi günü sordum ekim ayından beri aşeriyorum trendyoldan almıştım tadımlık ama tat tuz yoktu😂
Deletedmom_99 Gamze0408 yaaa var ya benim de. Onun yerine ekşi yeşil elma yedim. Bulursun. Trendyola yaz. Ama gelen yolda zaten bozuluyor. Dondurucu da saklıyorlar. Gelene kadar 1-2 sağlam kalıyor. Yazı bekliyorum yemek için
Arifehass Canım ben trendyoldan almıştım ama çok pahalı birkaç tane 🥺 öbür türlü manavlardan vs hiçbir yerde yoktu şuan
emirtimr1 hanımlar ben kendimi bildim bileli erik manyağı biriyimdir dayanın az kaldı😂 erik gurmesi olarak diyorum martın sonunda manavlara düşer ama yine pahalı fiyata ama nisanın 10/15 gibi pazarda bir tık daha uyguna buluruz sadece sabır😂😂😂
Gamze0408 emirtimr1 allahim cok canim cekiyor yok ya o yuzden bu kadar cekiyor sanırım hayir niye boylee anlamis degilim son ayimdayim bide dogurdum dogurucam 2 aydir aklimda erik erik 😀
Gizem9688 ngksu biz izmirdeyiz. Erik henuz gormedim ama caglanin tam mevsimi her yerde cagla var. Kilosu 400 tl ama…
myavocado ngksu çağlaya çok az kaldı, badem ağaçları iki haftadır hep çiçekli hatta şu an pahalıdır ama bulunur bile. Az daha sabredersiniz pazara filan gelir iki haftaya.
Mommmmy ngksu İzmir’de Çağla mevsimi geçmek üzere 😬 ben üç haftadır tıka basa yiyorum bu hafta kartlaşmaya başladı hafiften erik çıkması yakındır .
emirtimr1 Gamze0408 askım pastanelerde vs oluyor ama hiç erik gibi değil emin ol dondurulduğu için erik olduğunu bile anlamıyorsun dayaaan ay sonuna manavlarda😂😂😂
Mommmmy Gizem9688 ay izmirin neresindensiniz? Ben üç haftadır yiyorum 280₺ ile başladım geçen gün 150’ye aldım . Hafif kartlaşmaya bile başladı erikler haftaya 100’e düşer
Hulo2105 Gamze0408 manavlarda oluyor canım biraz pahalıdır şimdi ama bulursun. Bu ay başı aldı 6 tanesi 250 tlydi
Tugcev Gamze0408 bazı manavlarda var. İçinde 4 tane var 250 lira. He can çekmesine değer mi değer. Ama tadı çok kötü 😂 onu yemeseydim hala canım istiyordu en azından kurtuldum o istekten. Her istediğinde aklıma o tat geliyor vazgeçiyorum 😂