Dnya123z benim bebişim kız, hiö kusmadım, sivilcelenmedim, kalçalarım büyümedi, karnım sivri, uyku hali başlarda oluyordu şu an 27+4 çok aramıyorum, saçlarım biraz dökülüyor tırnaklarım kırılıyor, başlarda belim ve kasıklarım ağrırdı şu an sırtım çok ağrıyor. aklıma bunlar geldi 🙏🏼 yolunuz uzun zaman yavaş geçer gibi geliyor ama bir bakmışsınız kocaman olmuş, sağlıkla geçsin inşallah🙏🏼❤️
ha bir de, 2. ayımda şeftali aşerdim. başlarda ekşi elma yiyordum şu an dehşet çikolata düşkünlüğü başladı 🍫