Oz-geisikli bence boyatmayin. Inanın benimde beyazlarım çok fazla ve çalışan bir bayanım ama hiç takmıyorum.eskiden kafama çok takardım çok az çıksalar bile hemen boya ama şuan umrumda bile değil tek bebeğim sağlıklı olsun.boya ile ilgili keson bir kanı yok. Yani ispatlanmış.yalniz ilk 3 ay da tehlikeli bebegin iç organları olustugu icin hicbir doktor sana 3 ay boya demez.cogu ise gebelik boyunca boyamama taraftarı.bence hiç rahatsız olma sonrasında birşey olsa bile aklında şüphe kalacak boyadım diye mi oldu diye. Boşver yaa kendinle barışık ol😉😉