Kdkdkdmd Nurxx canım bızım kan uyusmazlıgımız var ılk haftalarda kanamam olmustu o zmn hemn vurdular smdı dogurmak uzreyım dogumda gereklı olursa vurcaklar cocuk aynı grup olmazsa
OgretmenEva Nurxx bizde de kan uyuşmazlığı var indirect coombs testi yapıldı negatif çıktı ama doktorum kanaman olursa hemen gel iğne yapıcaz demişti imkanınız varsa siz de gidin bence riske atmayan gerek yok
Nurxx Aysnr08 teşekkurler canm ya iç çamaşirımda bıraz kan gördüm yeni farkettm çok korkuyorum acıle de gtsem hıc bısey yapmıyorlar pazartesı gunüne kadar nasıl sabredıcm blmyrm
Nurxx Kdkdkdmd grcen hafta doktorum tahlil yaptı iğneye gerek duymadı ama çok az da kan var korkuyrm acıller bakmıyor
Nurxx Muhammedamine pazartesı gtsem gec kalmıs olmam demı bugün içerısınde olmuş yenı farkettm bı ıkı damla kadar ama huzursuz oldm
Merobebe Nurxx özel hastanelerin acilinde kadın doğum doktoru oluyor çokta güzel ilgileniyorlar hemen gidin gerekeni yaptırın . Sonradan pişman olmaktansa gidin
Kdkdkdmd Nurxx ben acılden gırıste acıldekıler yatıs verıp yapmıstı ıhmal etme bı doktora gorun kesın
Muhammedamine Nurxx özel bir hastaneye git imkanın varsa tehlikeye atmaya değmez benim kanamam olmuştu ilk gebeliğimde bizdede kan uyuşmazlığı var hemen iğne vurulmuştu bana
YagizAsyaMom Nurxx pazartesiye kadar nasıl duracaksınuz bugünden gitme imkanınız yok mu? Özel hastanelerde nöbetçi kadın doğumcular oluyor daima Geç kalınmadan yapılsa daha iyi
Nurxx YagizAsyaMom evet haklsn canm ama şu an için gtme imkanım yok en azndan yarına kadar para ayarlamam gerek
Nurxx YagizAsyaMom aradım bi tane özel hastane var artık aksamları ve pazarları çalışmıyormus nasıl olacak blmyrm
Nurxx YagizAsyaMom bilmyrm ki sanırsam iğne ücretı ayrı muayene ayrı olması lazm ama toplamda ne kadar hiç blmyrm
Muhammedamine YagizAsyaMom mesela ben doğumdan sonra bana ve gerekirse bebeğimede vurulucak ama durumum o kadarına müsade etmiyor bu yüzden reçete yazdırıp iğneyi dışardan alıp devlet hastanesinde vurdurucam 1 günlğk lohusa iken iğne peşinde koşturmam gerekiyor . Şifasını veren Rabbime hamdolsun bunada şükür