HmerveK Deletedmom_98 idrar tahlilinde protein karşısında pozitif mi yazıyor yoksa lökosit mi pozitif çıktı?
Deletedmom_98 160721P detaylı ultrasonda bebege giden damarlarda centik bebekte gelişim geriliği ve tansiyon var mı?
Deletedmom_98 160721P proteşn kaçagı değilde yukarıda yazdıgım seylerin ve yüksek tansiyonun sıvı kaybına ve erken doğuma yol actıgını söyledi doktorum o yuzden sordum sende hiç biri yokmus
Deletedmom_98 HmerveK etmemeye calısıyrouö canım internettede cok yanlış bilgi var protein kaçağından bebegımı kaybettim yazıyor biraz derine iniyorsun tansiyon cıkıyor baska sorunlar cıkıyor. İnsanı o kadar yanlış bilgilendiriyolar ki panik olmamak elde değil
Eko93 huysuz__ benmde bebegin suyu azaldı. 1 hafta hastanede yattim, serum antibiyotik falan. Kanda crp yükseldi. Dün de idrar verdim protein + çıktı. Çok korkuyorum iyice azalır diye suyu
huysuz__ Eko93 + protein idare ediliyor da artarsa suyunu etkiliyor maalesef.. Rabbim korktuklarınızdan emin kılsın, hayırla sağlıkla vaktinde gelsin inşallah
Eko93 huysuz__ benim suyum malesef azaldi ztn 24.haftamda. 10 gün hastanede serum yedim 2 3 gün önce çıkarttılar:( yarın tekrar kontrole gideceğim çok korkuyorum
160721P SmyEsciv bendede protein kacagi vardı 29 haftamda suyunun azaldgini faketti doktorlar farklı farklı özele çok doktora gttim neden olduğunu anlamadilar 32 haftamda hastanYe yattım çok azaldı diye sonra idrar yoluyla suyumun azaldığını anladılar 1 hafta hastanede yattım imza atıp çıktım eve geldm suyum geldi doğum yaptm 33 hafta haftlikken
huysuz__ Eko93 Allah yardımcınız olsun inşallah düzelir tekrar , kardeşimin öyle olmuştu 2 hafta sonra toparlamıştı suyu, havuç suyu çok tüketin amniyon sıvını artırıyomuş ve çok su için, inşallah kritik süreçleri atlatırsınız
Hulyakkus Deletedmom_98 enfeksiyon vardır bende yatmistim hastanede tansiyonum hep düşüktü akşam ilaç verdiler sabaha kadar idrarımı tuttum sabah ilk idrarı verdim temiz çıkmıştı
Deletedmom_98 Hulyakkus bende dün verdim negatif cıktı ama cok dolduramadım kabı cok azdı ondan yanlış cıkmışmıdır dıye düşünmüyor değilim
Eko93 huysuz__ içtim havuc suyu ama oda seker 10 gün içip bıraktım artk korkudan. Ben brz enfeksiyon ile alakalı olduğunu düşünmekteyim. Yarın görmeye gideceğim bebeği dua edin artmış olsun suyu