Deletedmom_98 yani protein kaçağı beslenmesine, suyuna etki ediyo ama miktarı önemli bunun yukarıda belirttiğim gibi, sizin durumunuzu zaten doktorunuz tehlikeli görmemiş eser miktarda olan kaçağınız var, bahsettiğim riskleri oluşturmaz için kaçağın yüksek miktarda olması lazım.. bu yüzden size 2 -3 hafta bir 24 saatlik idrar tahliliyle takip yapılır kaçakta artış var mı yok mu diye. Benim de + seviyesindeydi 3 4 hafta böyle devam ettik sağ selamet sonra birden +++ seviyesine geldi yani Bi anda yükselme olayı olabilir hiç olmaya da bilir.. takip etmek gerek yani .. bence kendinizi biraz akışına bırakın ,çok düşmeyin üzerine doktorunuz önemsiz miktar demiş zaten gerekli görürse tekrar tahlil ile tespit edilir herşey .. ben 1 hafta yattım hastanede tansiyon yüksek çıkmadı kaçak fazla olmasına rağmen ama suyuna etki edince erken doğum yaptım , miktar önemli yani korkmayın 🙏