DamlaKck valla canım 32. Haftada perinatolog kontrolune gittim her aey yolundaydı bugun fakultede idrar verdim prptein değer aralıgı 0-25 bende 30 cıktı yani yuksek hemen doktorumun bulundugu özel hastaneye gittim orda verdim negatif cıktı hangisi doğru bilmiyorum