Esra7261 heh bende böyleym hep doktor degsitşriyorum sıkıldım artk ben onun hastasıysam bütün herseyimi yapması ve saglık sorunuma bakması sorması lazm anlatması lazm ama hic öyle bi doktor bulamadım acaba herkesinmi öyle diye evham yapıyorm bende. Saglık ocaganı kan ver icem gidip 2 dakikalık kan tahlili yaptırıp kan hapı veya ne eksikse bakma varken doktorun yazması varken ben gidip saglık ocaganda kanıma bakcm sonra doktor kostur cm bana hap yaz diye dğnya
dünya para ya canım sıkılıyor