Betulpehlivan bende o konuda tereddütte kalıyorum işte. Özel de ki doktorum kan ilaçlarını yazınca ben sağlık ocağına gittim böyle böyle kan ilacı verildi kan değerlerine bakmak istiyorum dedim. Kan verdim ondan sonra başladım ilaca. Yani ben onca para veriyorum özele ve sanki bi eksiklik varmış gibi hissediyorum. Mesela hamilelik sürecinde balık giyemiyorum ve Omega açısından bebeğim beslenemiyor ama doktor mesela hiç sormuyor bana ya da şunları mutlaka tüket yoksa ilaç takviyesi verelim demiyor ben bişey söylersem ancak tamam yapalım diyor o yüzden acaba doktorumu değişsem mi yoksa ben mi evham yapıyorum anlamıyorum