aanonim çok geçmiş olsun acınızı paylaşıyorum 🥺 2 kürtaj olmuş bir kişi olarak sağlık olarak endişe etmeyin üzüntüsü yetiyor zaten. 15 dklık bir işlem uyutuluyorsunuz öncesinde mutlaka sorun anestezili mi diye. Uyandığınızda fiziksel bir acı olmuyor. Sadece adet sancısı ve kanama aynı gün eve gönderiliyorsunuz zaten. İlkse genelde genetik test yapmıyorlar ama yine de bir test yaptırmanızı öneririm. İnşallah bundan sonra sağlıklı bir gebelik nasip eder rabbim 🤲🏻