aanonim bende bundan 14 gün önce ikizlerimi önce şiddetli ağrı sonucu hafif de kanamayla 6 7 saatlık sancıyla kendim düşük yaptım durduramadılar ayaktaydım Bi ittirme isteği geldi içimden affedersin Bi anda düşürdüm düşüğü gördüm bundan önce 2 kere kürtaj olmuştum çok kolay atlattım aynı gün kalktım yemeğimi yaptım filmi mi izledim ama bu çok kötüydü çok zordu gözümün önünden gitmiyor avuç içi kadardı Bi kaba koyup elime verdiler sonra patoloji gönderdiler ardından 1 saat sonra birde kürtaj oldum parça kalmıştır falan diye ağrı sızı hissetmeden kürtaj en iyisi öbür türlü hiç unutulmuyor gerçi hepsi üzücü ama acısını hissetmek daha zor 3 kere kürtaj olmuş biri olarak hiç korkma çok kısa süren bir işlem bu en son olduğumda birde yalnızdım kimse yoktu yanımda eşimi almadılar narkozlu beni getirdiler yattım kendime geldim geceydi sonra uyandım ayağa kendim kalktım giyindim temizlendim tekrar uyudum hiç korkma hafif adet olacak gibi ağrı oluyor onda da ağrı kesici yapıyorlar hafifliyor yorgunluk falan oluyor o kadar emin ol kendim düşürürken ki çektiğim sancı kürtajın kat kat fazlası üzülme sıkma canını korkma Allah tez vakitte şifa versin kucağını doldursun 🤲