aslhan-pkn Kızlar merhaba 34+4 haftalık hamileyim ve plasenta yukarı çıkmadı. Doktorum çıkacak gibi de durmuyor normal doğum yapamazsın dedi. 37den sonra alalım kanaman olmasın dedi. Aranızda bu durumda sezaryen olan var mı ? Kaçıncı haftalarda doğum yaptınız?
Deletedmom_110 aslhan-pkn merhaba kaçıncı haftadan beridir böylesiniz Ben 13. haftada öğrendim plasenta priva olduğunu
06Pembemavi80 aslhan-pkn gittiğiniz hastane araştırma hastanesimi.yani tam donanımlı bı hastane olması gerekiyor . Ben özele gidiyordum başlarda böyleydi eğer hiç duzelmezse burda ameliyat almıyoruz risklerden dolayı sevk etmek durumunda kalacağım demişti. Sormak istedim 💁🏻♀️
babyismom aslhan-pkn bende 12 haftalıkken yoğun kanama ile gittiğimde öğrendim. 1 hafta sonraki kontrolümde biraz kayma var dedi doktorum. Sürekli istirahat halindeyim. İnşallah sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza. Sizin hiç kanamanız oldu mu nasıl öğrnmiştiniz?
gizem-cbn aslhan-pkn benimki marjinaldi doktorum normal deneyelim dedi ama muhtemelen plasenta rahim ağzına yakın diye bebek kanala sıkıştı normal doğum olmadı sezaryen alındı. Üstüne kanamam da olmuş sanırım plasentayı alırken ama iyiyiz çok şükür 19 gün oldu bugün. Sizde atlatırsınız Allah’ın izniyle
EceSB 34 teyim ben de aynı durumdayım en geç 38 di parsiyel plasenta previa yüzünden ama kireçlenme olduğu ve kasılmalarım başladığı için 37 yi hedefliyoruz artık biz de. Her an da acil bir duruma hazır olmamı söyledi doktorum.
aslhan-pkn EceSB evet bize de aynı zaten bu durumdan dolayı 28 den beri çantam hazır ne olur ne olmaz diye size gün verdi mi
8oyku2024 Bende de aynı durum var şuan 27 haftaligim düzelmedi ağrılarım var kasık rahim ağrıları var sonuç ne olur bilemiyorum sezeryan dedi doktorum 16 haftada öğrendim bende çok korkuyorum Allah yardımcımiz olsun
aslhan-pkn babyismom benim hiç kanamam olmadı şükür ama karnım hep sert ve ağrılarım çokdu benim doktor muayenesinde ortaya çıktı
Deletedmom_110 babyismom hayır kanama olmadı bende doktorda sordu olmadı dedim olunca hemen gel dedi sanırım kanama olunca daha tehlikeli oluyormuş
8oyku2024 aslhan-pkn kanamam olmadı şükür bekliyoruz ama doktorum bı ihtimal rahmini de alırız dedi ona cok takıyorum pazartesi gittim yine aynı dedi değişmemiş bı de pozisyonu tersmis
babyismom Deletedmom_110 bende çok yoğun kanama olmuştu. Ben bebeğim karnımda düştü diye düşünmüştüm o kanamaya.12. haftada öyle öğrenmiştim. Şükür bebek hareketli ve canlıydı kalp atışlarını duyduk. Doktorum bir tek lavabo için kalkacaksın dedi doktor.1 hafta annem ilgilendi. Kontrolde doktor biraz kaymış dedi. Şu anda da yatıyorum hala daha ağır kaldırmak yok eğilip kalkmak yok fazla ayakta kalmayacaksın dedi ayaklarımın altında yastık öyle yatıyorum. Sizin çıktı mı yukarı?
Deletedmom_110 babyismom Ay sen çok zor şeyler yaşamışsın ya Allah yardımcın olsun.. Ben dün kontrolüm vardı dün öğrendim artık ne zaman düzelir ne zaman yukarı çıkar bilmiyorum sanırım bebeğimmin yeri normal eşi aşağıda ve önde dedi doktor bana da aynı şeyleri yasakladı çok dikkat et dedi 20 aylık çok hareketli bir bebeğim var ne kadar dikkat edebilirim 🤷🏼♀️ bilmiyorum 13 haftalığım bu arada
babyismom Deletedmom_110 aynen kolay değil gerçekten amin hepimizin yardımcısı olsun. Rabbim sağ salim kavuşmayı nasip etsin tüm annelere. Benimkide 3 yaşında bende onun ihtiyaçlarını karşılıyorum çok ağırlığı olmuyor şükür büyük olduğu için eşimde destek oluyor öyle geçiriyoruz. Benimki 14 haftalık doktorum bebek büyüdükçe eşi yukarı çıkacak dedi. İnşallah hepimizin yukarı çıkar zamanla. Çok anne var burada bizim gibi olup sağ salim bebeğini kucağına alan. Bizlerede umut oluyor. Sizin ilk bebek nasıl doğdu sezeryan normal?
aslhan-pkn Kızlar 3 saattir sancım var belimden kasıklarıma vuruyor sonra geçiyor birde büyük tuvaletim var gibi ağrım oluyor. Bir duş aldım biraz rahatladım ama doğum sancısı olsa hafiflemezdi heralde demi