Hulo2105 Ketii bana bi kağıda tarihler yazdı tahlil için mart mayıs ve temmuz aylarında bunlar normal kan idrar tetkik için gideceğim aylar. Bir de tetanoz için 20. Hafta ilk doz 24. Hafta 2. Doz da gel diye yazdı. Yarın ilk tahlil için gidicem