Bestee95 Yarın 17+0 olacağız nasipse🙈hissediyorum içimde kıpırdayıp süzüldüğünü zaman zaman🥰 cinsiyeti göstermedi henüz hayırlısııı☺️🌸fazla hareket edince yorulunca sıkışıyor benim de karnım artık hissettiriyor kendini🫠
biranne__ Hulo2105 ben 14. Haftadan beri hissediyorum oğlumu ve bu dönemler daha yorucu gibi çok çabuk yoruluyorum ilk zamanki gibi hiç değil 😊😊
ayanarta1 Bende 17 bugün bitiyor yarın 18 olacak. Bel agrim hep vardı bu haftalarda bacak ayak ağrısı başladı sanki vücudumu taşıyamiyorum. Hareketleride henüz hissetmedim
Hulo2105 ayanarta1 her beden farklı tabi yakında hissedersin ❤️ biz bi haftalarda böyleysek 30 da falan düşünemiyorum 😅
Hulo2105 Halenralpak ah canım Allah kolaylık versin ben çalışsam herhalde bırakırdım ilk zamanlarım çok kötüydü.
Srfe01 Hulo2105 merhaba normalde 17 hafta olmamış gerekirken 18 hafta yi geçmek uzereyiz doktorum oksapar iğne başladı dün gitmiştim sağ bacağımda varis olduğu için riske atmak istemedi ozartesi basliycam vurulmaya bebekte biraz iri olacak gibi dedi dinlen dedi ama bir çocuğum daha var dinlenmek ne mümkün
Srfe01 Hulo2105 yok yok yani benim normalde 17 haftalık olmam lazım ama biz 18+6 haftalığız 19 diyelim ultrasona göre öyle çıktı doktor da iri bebek olacak dedi bilmiyorum ilerleyen zamanda ne olur ama tek temennim sağlıklı olması başka bişe istemiyorum
Hulo2105 Srfe01 eğer haftası ileri diyorsan benim de öyle 1 hafta önde gidiyoruz. Ama fark belki kapanabilir büyüdükçe
miko1297 Benimde 17+2 erkekmiş cinsiyeti ❤️ başka bir uygulamada Hindistan cevizi kadar yazıyor burada domates hangisi doğru acaba 😬
Hulo2105 miko1297 valla ben anlamadım domates küçük olmuyor mu😂 ben metreyle ölçüyorum 12-13 cm falan olması lazım ama domatesten büyük oluyor bence😂
miko1297 Bu arada bebekleriniz kaç gram çıktı eğer bu hafta kontrole giden varsa ? Bana 4 gün önce gittiğimde 173 dedi doktorum ama bi kafasını salladı sağa sola böyle söylerken iyi mi kötü mü anlamadım
Hulo2105 miko1297 ben en son 16+3 te gittim canım benim haftam 1 hafta önde hep 17+3 çıktı ultrasonda 170 gramdı gayet sağlıklı dedi doktor
Hulo2105 Ketii bana bi kağıda tarihler yazdı tahlil için mart mayıs ve temmuz aylarında bunlar normal kan idrar tetkik için gideceğim aylar. Bir de tetanoz için 20. Hafta ilk doz 24. Hafta 2. Doz da gel diye yazdı. Yarın ilk tahlil için gidicem