Minik122020 benimde 6 haftalık tan beri kasık bel ağrım var, 2 tane kistim varmış onlar ağrı yapar dedi doktorum. Kasıklarına darbe alma, ilişki olmasın 2 hafta koru dedi. Şimdi 8 haftalık oldum. Azaldı ağrılarım. Dayanamayacak kadar şiddetli ağrım olursa acile gitmemi söylemişti. Eğer sizin ağrılarınızda hafifse normaldir. Rahim büyüdüğü için, bebek yerleştiği için hafif ağrılar olabilir