Ozlem3737 Kızlar çok teşekkür ederim yarın gideceğim ilçede yaşıyorum maalesef özel hastane yok inşallah devlette yaparlar @Firstpreg @seymanuryldrm @Musel
rumeysa_mom Ozlem3737 betaya göre hamilesin canım ama kanaman olduğu için kimyasal gebelik olmuş olabilir canım çok üzgünüm 😔
myavocado Ozlem3737 regl iken aynı zamanda hamile olmanıza ihtimal yok, hayırlısı olsun bir daha ki ay inşallah 🙏
Kubradmurat Ozlem3737 çok belirgin olmayan hayalet çizgi var ama bilmiyorum flaşla cekip at bide bakalm cnm
Kubradmurat Ozlem3737 adetten önce yaptiysan var bence erken gebelik testiyle ogrendm cunku bende 3 gun gecikmem oldu bugun tekrar yaptim cok net çıktı cizgiler
Kubradmurat Ozlem3737 tutunma kanamasi yasiyorsundur canim sen korkma adet gibi cok olmaz zaten ara ara az olur
Ozlem3737 Kubradmurat ben adet olmadan önce kan vermiştim betam 5.32 çıkmıştı sonra adet oldum aradan 3 gün geçti bi test yapayım dedim böyle çıktı
Kubradmurat ![]https://) belirgin olmayanlari reglime 3 gun kala yaptim belirgin olanida az ince gecikmenin 2. Gunu yaptim
Marmadal Ben dış gebelik geçirirken adet gibi kanama yaşamıştım hatta sevinmiştim demekki tamamen düştü diye ama düşmemişti. Kan testinde Beta 400 civarındaydı. İhmal etmeyin, umarım sağlıklı bir gebeliktir🙏
Kubradmurat Ozlem3737 inşallah sağlıklıdır bundan önce bebegimin kalbi durmuştu kürtaj oldum 29 una randevum var inşallah sevinirim sağlıklıdır