Ozlem3737 Kız pazartesi günü kan vermiştim betam 5.32 çıkmıştı Salı akşamı Regli oldum ve 3 gündür kanamam var bugün acaba sıfırlandı mı diye test yaptım hayali çizgi var gibi geldi bide siz bakar mısınız
rumeysa_mom Ozlem3737 betaya göre hamilesin canım ama kanaman olduğu için kimyasal gebelik olmuş olabilir canım çok üzgünüm 😔
myavocado Ozlem3737 regl iken aynı zamanda hamile olmanıza ihtimal yok, hayırlısı olsun bir daha ki ay inşallah 🙏
Kubradmurat Ozlem3737 çok belirgin olmayan hayalet çizgi var ama bilmiyorum flaşla cekip at bide bakalm cnm
Baharaysel3 Ozlem3737 benimde testlerimde hayali çizgi ve yaygın kırmızı var ama kamerada ne kadar çekersen çek görünmüyor bende senin gibiyim yani Allah nasip eder inşallah valla flaş açıp bakmaktan kör olcam
1oglanannesi Ozlem3737 kuruma çizgisi gibi geldi reglde olduysan inanmıyorum gebelik olduguna inşaAllah tez zamanda Allah bebek nasib eder tüm isteyenlerede sizede ama bence malesef negativ sonuç🥺
Ozlem3737 Arkadaşlar ben tekrar test yaptım bu kez erken gebelik 5 dakka içinde bu çizgi çıktı üstüne görme mi yaşıyorum böyle bir şey var mı
Ozlem3737 Yaseminmur26 evet 5 dakka içinde belirdi resmen yarın kan vereceğim inşallah hastanede alırlar ilçede yaşıyorum çünkü
Elifyamann Ozlem3737 3 gün gelen kanaman adet gibi fazla miydi canim gebelik olmasa cift çizgi cikmaz şaşırdım
Ozlem3737 Hayır 7 8 gün sürüyor bugün 4. Günüm hala devam ediyor akıntım var azaldı sadece ama normalde de böyle olur test mi bozuk acaba
Musel Ozlem3737 kan vermelisin bence yarın özelden verebilirsin yada devlet hastanesinden başka türlü anlayamazsın teste göre var gözüküyor
seymanuryldrm Merhaba ya üstüne görme yada kimyasal gebelik geçiriyorsunuz çünkü kan testi 5 küsüratli çıkmış zaten . İnsAllah hakkınızda hayırlısı olur 🤲🏻🌸