buketpoyraz Zeynomsu evet iki gebeliğimde de hissettim , hatta ben hareket ettiğinde eklem seslerini bile duyuyorum çıt çıt ses geliyor doktoruma söylemiştim evet dedi eklem sesleridir 😂😂 yani ben size canı gönülden inanıyorum aynısını yaşadım
buketpoyraz Zeynomsu evet çok değişik oluyor 😂 ama sessiz bir ortamda duyabilirsin hareket ederken çıt çıt diye ses geliyo 😂😂
Dadymom1 Zeynomsu Benim bebeğim de anne karnında çok hıçkırıyordu ❤️🥹 Doğdu 14 günlük şuan ve aynen anne karnında yaptığı gibi tam bir Hıçkırık Kız 🥹🥹🧿🧿🧿🧿
Zeynomsu Dadymom1 ya ben bu çocukla napacam😅canıma okuyacak sanırım😃 gebeliğimden beri ne varsa yaşadım resmen. İlk hareketini 13. Haftada hissettim. Şimdi de ondan bahsetsem bile oynamaya başlıyo😃😃ne tekmesi bitti ne hıçkırığı😃😃
Zeynomsu buketpoyraz bunu hiç yaşamadım😃 çok ilginçmiş. Hıçkırığı net hissediyorum ama hatta eşim bile aa evet hıçkırıyo oluyo😃
Eda91- Zeynomsu 34+1 iç. Dün akşam aynısını yaşadım. Bende hıçkırığa benzettim. Bu hafta 2 ya da 3 kez oldu.