Kutsal_koc hiç korkmayın. Süreç çok zor çok sancılı. Ama Allah’ımm izniyle zaman geçiyor. Ben 29. Haftada hastaneye yattım çok ağladım çok dua ettim en son 33. Haftada dayanamadım imza atarak çıktım hastaneden. Yarın 36 olacak, az kaldı insallah. Dua edin siz de bol bol Allah yardımcımız olsun sağlıkla gelsinler