Bende aynı canım bana 2 3 hafta gerilik var dediler 37 de dogurturuz diyolar şuan 35+2 yiz gebelik şekeri vardı dün de tansiyon da var dediler şimdi tansiyon ölçümlerini not alıyorum 37 ye kadar kaç gram alır bilmiyorum pek alacağını sanmıyorum sizinki kaç gram şuan doktor doğması daha iyi anne sütüyle daha iyi beslenir diyor 37 yi gecirmiyolar bile