Edadlgc bende sizin gibiyim bir tane oğlum var 4 yaşında şu an 2.gebeliğim ve ikiz olduğunu öğrendik biz de ☺️ biz 12.haftayı geçtik benim ilk hamileliğim aşırı rahat geçmişti ama maalesef bunlarda bulantı ve kusmam var doktor birkaç haftaya geçecek dedi inşallah öyle olur🙏 cinsiyetleri için de emin olmamakla birlikte biri kız biri erkek gibi dedi bakalım birkaç haftaya daha net belli olur herhalde