Merhaba kızlar bu şeker konusu benimde canımı sıkan bi konu, benim açlık ve tokluk genelde sınırda çıkıyor, 148’in üstüne çıkmadı tokluk şekerim hiç ama buna rağmen perinatoloji gebelik şekerin var dedi, ben ölçüm yaptırmadım, yaptırmayı da düsünmüyorum, evde kendim takip ediyorum ve meyve suyu, gazlı içecek gibi şeylerle 140 üstüne çıkıyor. Son bir haftadır yemek yedikten sonra 15-20 dk tempolu yürüyüş yapıyorum koşu bandında ve çok şükür 125in üstüne cıkmadı. Yürüyüş ve egzersiz yaptıgımızda vücut insülin salgıladığı için şekeride düşürüyor, ilaçlara mahkum olmamak için böyle bir çözüm buldum kendimce, sizlere de söylemek istedim, en azından dertlenip üzülmenize gerek kalmadan hızlıca kontrol altında tutarsınız :) faydasını görürseniz de bi duanızı isterim😊