atg-1202 benim de sekr testinde 190 çıkmıştı bana da diyet önerdi dahiliyeye gitmemi söyledi ama hastalandım gidemedim diyet yapmadım eskiden ne yiyorsam aynı denemek amaclı yedim şekerimi ölçüyorum evde tok 120 falan cikiyo tatlı da yesem hamur işi de yesem hem böyle nasıl yüksek çıktı şeker tanısını bana nasıl koydular anlamadım şeker ölçme aletiniz varsa evde ölçün sürekli ona göre yemenize dikkat edersniz diyetle normale döner merak etmeyin. bebeğimin kilosu da haftasıyla orantılı gidiyor bu arada 26 haftalık 820 gramdı