Merhaba gecmis olsun ben de oksapar kullaniyorum hem ilk bebegimi kaybettigim icin önlem amacli hem de bir önceki hamileligimde vajinal varisim olduğu icin.Onceki hamileligimde de doguma kadar kullandim doguma bir gün kala bıraktım dogum yaptiktan 12 saat sonra tekrar basladim 1 kutu daha vurdum.Bu hamileligimde de keseyi görünce basladik doguma kadar kullanacagim ayni sekilde.Evet can yakici bir igne bazen bezeler olusuyor bazen kanıyor yakiyor ama evlat icin değer karnimda su an iki yerde ceviz kadar beze var mesela kiyafetim degdiginde bile aciyor