Beybitooo evet bir ara beni soy ismini tamamen karar vermiş gibi bir şey yok zaten yanınıza geldi mi mesaj gitti sürekli menesa diyorduk ama sonradan ben kararsızım aşkım biraz 🤣 sen de öyle yapıp kağan yazdır bozuk da fena değil gibi geliyor ya ☺️ dünden beri alıştım sanki ben de öykü ismini çok anlamsız bulmuştum benim için anlamanın güzel olması önemli çünkü ama çok istemişti onlar da babası işte çok bizim çocuğumuz olmuyor 🥰